Fórum

Najnovšie témy

• softvér

NENABEHNUTI WINDOWS 98

Pri startu Win98 se tesne pred nabehnutim obrazovkymasina zastavi s napisem "cannot find/missingVMM32.vxd in c:/windows/system/ ",pricemz ten soubortam je.Dekuji za pripadne odpovedi.po resetovani v safe modu nebo normalne uz obcasnabehnou win,ale ta...

6.1.2000 10:22 | Autor: Marek Dvorsky
  • softvér

Virtualní CD

Sháním nějaký shareware program pro vytvoření virtuální kopie CD na disk, tak aby se dala používat jako CD.Poradí mi někdo?

6.1.2000 09:44 | Autor: Martin Kuchar
  • softvér

Nastavení Netmeeting

Na stránkách atlas.cz je skvělý návod jak nastavit Netmeeting verzi 2.0. Bohužel mám verzi 3.0 s balíkem Windows 98 druhá verze a protože jsem opravdu špatný ve čtení manuálů a především laik, mohl bych někde najít obrazový průvodce, jak Netmmeting z...

6.1.2000 05:12 | Autor: Pavel Chlebeček
  • ostatné IT témy

DIGI zaznam z digikamery do PC

Jsem skoro laik v uzivani PC. Bezne pracuji s TVkartou ATI co se tyce analogu (tedy v ramci moznosti stavajiciho PC=K6/233) Je to pomale, ale mam trpelivost. Vsechno video zpracovavam v PC a archivuji na CD. Zblaznila jsem se do digitalu, poridila js...

5.1.2000 21:11 | Autor: Lenka
  • softvér

Jak zvýšit rychlost modemu ?

Před třemi měsíci jsem si koupil modem zn. 3Com U.S.Robotics 56K Voice Faxmodem. Nikdy se ale nepřipojím nižší nebo vyšší rychlostí jak 50 666 bps (jsem připojen na digitální ústřednu - poskytovatel IOL). Prosím o radu jak zvýšit rychlost modemu.

5.1.2000 15:36 | Autor: Pavel D.
  • ostatné IT témy

Zhasnuti monitoru po restartu

Po resetu pocitace(i ctrlaltdel i reset) se mi sice pocitac restartuje ale zaroven monitor(KFC 14") prejde do suspend modu. Tj zhasne.Abych ho zase rozsvitil musim opakovane vypinat a zapinat monitor a tvrde resetovat!Kdyz tuto proceduru zopakuji nek...

5.1.2000 15:18 | Autor: Pavel Priplata
  • ostatné IT témy

Problem s 64 MB DIMM PC-100