Orange, O2, Swan, Telekom (T-Mobile) a ďalší na Slovensku | Fórum

fifuncik
19.11.2016 12:05  |  Nevhodné
Pridať do obľúbených
Neoprávnená fakturácia za aplikáciu v MT
Akým spôsobom je možné sa brániť neoprávnenej fakturácii za aplikáciu , získanú cez Google Play , ktorá bola pôvodne deklarovaná ako bezplatná / jedná sa o aplikáciu Sports Tracker/. Aplikáciu som po niekolkých dňoch odinštaloval - nebola funkčná podla mojich predstáv , no napriek tomu sa mi začali na faktúre Telekomu Sk účtovať za iné poplatky a služby každý mesiac suma 3,59 E za aplikáciu Sport Tracker Premium ... Toto som reklamoval nedávno v office Telekomu . Zaujímavé je , že pracovníčka nenašla v mojom MT prítomnosť tejto aplikácie , ale po reklamácii sa objavila informácia a to v odberoch , že aplikácia Sport Tracker Premium - koniec platnosti 23.11.2...a zrušené ... Ďakujem za prípadnú pomoc .
Kľúčové slová: Neopravnena fakturacia
1 príspevok
fifuncik
10.12.2016 16:53 | |
+0 -0
Reagovať
Od l9.11.2016 došlo k pozitívnemu posunu v uverejnenom problém. Tím reklamácie Slovak Telekom zaslal mail, v ktorom uvádza, že poplatok za odinštalovanú aplikáciu odúčtuje v decembrovej faktúre . Kedže ide o konštruktívny postoj operátora , pokladám za korektné o tom informovať na tomto fóre . V snahe nájsť riešenie , som sa ešte obrátil na organizáciu obhajujucu práva zákazníkov a spotrebitelov a to Sospotrebitelov.sk .Pracovníkom organizácie ďakujem za poradenstvo a odporúčam ho všetkým , ktorí boli v obchodných vzťahoch znevýhodnení .