Orange, O2, Swan, Telekom (T-Mobile) a ďalší na Slovensku | Fórum

j.sch
23.5.2017 09:24  |  Nevhodné
Pridať do obľúbených
O2 starostlivosť o zákazníka s 10 SIM - neschopnosť presmerovať hovory a emaily !!
(n) (n) Už 3 mesiace som mal záujem preniesť číslo zo Swanu do O2 .. Samozrejme obchodníkovi sa dovolať nedalo .. na maily nereagoval ... Dnes zdvihne iná osoba a povedala že uvedený pán tam nepracuje.. To OK samozrejme , život je taký . Ale že jeden operátor nevie telefony alebo maily presmerovať na aktuálneho pracovníka !!!! :) :) :) :) :) :) :) (n)
Kľúčové slová: nespokojnost
2 príspevky
ziveforum
23.5.2017 10:33 | |
+0 -0
Reagovať
Ak smiem vedieť, prečo si to riešil cez nejakého "obchodníka" ? Navštívim stránku, prípadne predajňu a nezaujíma ma či nejaký šuflikant existuje. Sám som prenášal číslo cez stránku operátora a bola to otázka pár minút....
j.sch
23.5.2017 12:16 | |
+0 -0
Reagovať
ak si firemný zákazník a na predajni ta pošlu do haja .. v centrály 2x :-( ak sa nevieš do O2 prihlásiť máš kontaktovať obchodníka !! Cele nem dobré >:( >:( >:(