Ostatné programy | Fórum

LukaskoH
8.3.2017 09:54
Pridať do obľúbených
Onedrive skúsenosti
Dobrý deň, Chcel by som podať svoje reálne skúsenosti s cloudom od Microsoftu onedrive.com , aby sa ostatný záujemcovia nepopálili ako ja. Platený onedrive je totálna katastrofa. Cenovo síce vychádzal nalepšie ale kvalita je hrozná. Stala sa mi taká vec. Zaplatil som si onedrive aby som mal zálohované dôležité dáta a neprišiel som o ne. Dal som si zatiaľ platbu na mesiac , len tak asi z prozreteľnosti. Mám doma stolový PC kde mám uplne všetky súbory. nahrávalo mi to pomaly mesiac. ( keď už mám 1TB tak tam natisnem všetko dôležité.) Mám v práci firemný, kde som si dal nahrať iba niektoré priečinky. a Noteboook, ktorý používam vyslovene iba na konzultácie s klientami a podobne. Notebook mi ale pri synchronizácii napísal chybu, že jednoducho nedokáže zosynchronizovať niektoré priečinky kvôli nejakej chybe. rozmýšˇˇlal som ako to vyriešiť, bo som jednoducho potreboval tie priečinky mať aj noteboooku. Tak som vypol onedrive, a vymazal spomínané priečinky. zapol som ho, však na serveri sú a nanovo saq mi nahrajú tak ako by mali byť. Jednoduché nie? No lenže tieto priečinky mi nenahralo. kukám teda na internetovej stránke že kde to viazne. Priečinok ale nebol ani tam. Vravím si ako je to možné. Kukám tutoriály, že si mám kuknuť kôš ( na stránke stále). V koši nič nebolo. NAŠŤASTIE PC čo mám doma bol vypnutý tak som vedel že tieto súbory sú tam. ( keby bol pustený, vymažú sa aj tam) Zaujímalo ma ako sa k tomu postavý mrkvosoft, keďže som takýmto spôsobom prišiel o dáta, ktoré sú dôležité. Píšem na technickú podporu. tam mi odpísali klasické keci či som skúsil kuknuť kôš. atď. doslova riešenie pre...... Tak som mu odpísal samozrejme všetko som skúsil. Napísal som mu dokonca cestu kde súbory boli nech mi ich obnoví. On mi na druhý deň napíše že keď to nieje v koši, tak som o to jednoducho prišiel a mám napísať na centrum žiadostí aby sa takáto vec vyriešila. Chápete ma? to bol asi vtip. a veľmi zlý. Jednoducho sa na mňa vykašľali. Keby som ich nemal v PC alebo by bol zapnutý, tak by mi ostali asi iba oči pre plač. Podotýkam že som som projektant, a boli to zálohy starších projektov. Nie nejaké filmy, fotky a podobne.... Takže ďakujem mrkvosoftu, že sa takéto niečo stalo predtým ako som zaplatil na celý rok, ruším si u nich predplatné a prechádzam na dropbox, ktorý je síce drahší ale takáto vec by sa tam jednoducho nestala. Toľko k tomuto cloudu....
Kľúčové slová: onedrive cloud
0 príspevkov
LukaskoH
24.11.2017 14:01 | |
+1 -0
Reagovať
Dobrý deň,
Chcel by som podať svoje reálne skúsenosti s cloudom od Microsoftu onedrive.com , aby sa ostatný záujemcovia nepopálili ako ja.
Platený onedrive je totálna katastrofa. Cenovo síce vychádzal nalepšie ale kvalita je hrozná. Stala sa mi taká vec. Zaplatil som si onedrive aby som mal zálohované dôležité dáta a neprišiel som o ne. Dal som si zatiaľ platbu na mesiac , len tak asi z prozreteľnosti. Mám doma stolový PC kde mám uplne všetky súbory. nahrávalo mi to pomaly mesiac. ( keď už mám 1TB tak tam natisnem všetko dôležité.) Mám v práci firemný, kde som si dal nahrať iba niektoré priečinky. a Noteboook, ktorý používam vyslovene iba na konzultácie s klientami a podobne. Notebook mi ale pri synchronizácii napísal chybu, že jednoducho nedokáže zosynchronizovať niektoré priečinky kvôli nejakej chybe. rozmýšˇˇlal som ako to vyriešiť, bo som jednoducho potreboval tie priečinky mať aj noteboooku. Tak som vypol onedrive, a vymazal spomínané priečinky. zapol som ho, však na serveri sú a nanovo saq mi nahrajú tak ako by mali byť. Jednoduché nie?
No lenže tieto priečinky mi nenahralo. kukám teda na internetovej stránke že kde to viazne. Priečinok ale nebol ani tam. Vravím si ako je to možné. Kukám tutoriály, že si mám kuknuť kôš ( na stránke stále). V koši nič nebolo. NAŠŤASTIE PC čo mám doma bol vypnutý tak som vedel že tieto súbory sú tam. ( keby bol pustený, vymažú sa aj tam)
Zaujímalo ma ako sa k tomu postavý mrkvosoft, keďže som takýmto spôsobom prišiel o dáta, ktoré sú dôležité. Píšem na technickú podporu. tam mi odpísali klasické keci či som skúsil kuknuť kôš. atď. doslova riešenie pre...... Tak som mu odpísal samozrejme všetko som skúsil. Napísal som mu dokonca cestu kde súbory boli nech mi ich obnoví. On mi na druhý deň napíše že keď to nieje v koši, tak som o to jednoducho prišiel a mám napísať na centrum žiadostí aby sa takáto vec vyriešila.
Chápete ma? to bol asi vtip. a veľmi zlý. Jednoducho sa na mňa vykašľali. Keby som ich nemal v PC alebo by bol zapnutý, tak by mi ostali asi iba oči pre plač. Podotýkam že som som projektant, a boli to zálohy starších projektov. Nie nejaké filmy, fotky a podobne....
Takže ďakujem mrkvosoftu, že sa takéto niečo stalo predtým ako som zaplatil na celý rok, ruším si u nich predplatné a prechádzam na dropbox, ktorý je síce drahší ale takáto vec by sa tam jednoducho nestala.
Toľko k tomuto cloudu....