Pripojenie k internetu | Fórum

vangyx
14.8.2017 16:39  |  Nevhodné
Pridať do obľúbených
Odstúpenie od zmluvy - SWAN
Zdravím, pred týždnom som prešiel z orangu (ADSL 15) do SWANu (ADSL 15), pretože SWAN nemá FUPku. V orangi inak bolo až na tu FUPku všetko fajn, skoro nikdy neklesla rýchlosť pod 15mbit/s (ani predtým keď sa FUP neuplatňovala). Prešiel som do swanu a šlubovaných 15 som ani raz nevidel, topova rýchlosť bola 12 mbit/s. Internet večer a občas aj cez deň je úplne nepoužívatelný (stránka sa načítava minútu a ajtak sa nenačíta). Keď som sťahoval linux a filmy, torrenty sa nikdy nevedia trvalo dostať cez 200KB (mali ďaleko viac seedov ako peerov). Problém na mojej strane 100% nieje, nakoľko som nič nemenil odkedy som prešiel od orangu, ktorý fungoval normálne. Dokonca som skúsil aj ich router a stále nič, vždy som pripojený cez ethernet. Dnes som bol v swane, že odídem do 14 dní, myslel som si že na to mám právo. Povedali že nemám. Čo mám robiť ? s týmto internetom sa rozhodne normálne fungovať nedá. Už teraz viem, že ta ich reklamácia nič nevyrieši, pretože ich tím je neschopný... típek na online podpore mi nevedel odpovedať na otázky a vravel že by som mal dosahovať rýchlosť 15MB/s... aspoň oni by mohli vedieť rozdiel medzi MB a mbit
Kľúčové slová: Swan, DSL, ADSL, Internet
6 príspevkov
endurodanonr
14.8.2017 17:40 | |
+1 -1
Reagovať
ako nechapem naco sa tu stazujes. mas to co si si zaplatil. neplatil si za garantovanu rychlost.
dls je agregovane takze jej klesanie je normalne. To ze ti nejdu torrenty je mozno preto ze torrenty vyuzivaju upload. vyskusaj si zakazat v torrent klientovi upload nad 24kb/s.
takisto SWAN moze blokovat alebo spomalovat torrenty.

takze bez lepsej analyzy a mozno ani s nou toho vela neporiesis
vangyx
14.8.2017 17:49 | |
+0 -0
Reagovať
Aha, takže mi chceš povedať, že je ok to, že 5 hodín denne sa internet nedá používať ?
Mám zato za ćo som si zaplatil ? Platím 20eur mesačne, čo je za ADSL pomerne DOSŤ.
Či si myslíš že je normálne že provider poskytuje službu ktorá sa nedá využívať ? Agregácia je ok, ale nie tak že sa nedá ten internet využívať. A maximálna rýchlosť tam nemá byť vždy, no ja som mal max 13mb za posledný týždeň, kdežto v orangi tam bolo 15mb + skoro nonstop. To tam rovno môžu napísať 200mb.

V zmluve o spomalovaní P2P nebolo ani slovo.
endurodanonr
14.8.2017 17:54 | |
+0 -0
Reagovať
vyhod router a napoj si tam PC a pojde ti to 15MB. nezabudaj ze aj router nieco zere a hlavne wifi.

ked ti to pojde zle tak pozri ake mas pingy

inak rozdiel medzi 13 a 15MB riesis?
vangyx
14.8.2017 18:02 | |
+0 -0
Reagovať
ping je stále do 80ms.
Ako mám napojiť PC na DSL kábel, ktorý musí isť do routeru/modemu ?
A nie nepôjde router nezožere 2mbity, v orangi mi to išlo na 15 + stále, kde som platil skoro polovicu.

Nie, netrápi ma rozdiel, keby bolo čo ja viem 10-12 nonstop tak som ok. Lenže ono je po väčšinu času 0.5 ak vôbec to
endurodanonr
14.8.2017 19:06 | |
+0 -0
Reagovať
pri dobrom pingu a pomalom stahovani je problem na strane poskytovatela.

swan ale skupil vela malych sieti a kvalita u nich nehra velku rolu
wolf143
15.8.2017 11:46 | |
+0 -0
Reagovať
Riešil som podobnú vec s Orangeom na zákazníckej linke, ale bohužiaľ mi bolo povedané, že nie je žiadna služba umožňujúca navýšenie FUP pre domáci DSL internet. Jediná možnosť je business internet ale tam sa ceny pohybujú v rádovo okolo stoviek eur mesačne. Čo sa týka torrentov, tak tam na 99% ťa bude spomaľovať poskytovateľ. Bohužiaľ jediní provideri, čo viem isto, že to neblokujú je Orange a Telekom. Čo sa týka rýchlosti, poskytovateľ musí mať v zmluve jasne napísané parametre agregácie, ktoré musí dodržať. Ak ich nedodrží, malo by byť možné zmluvu vypovedať. Ale zablokované (spomalené) P2P bohužiaľ nie je dôvod k odstúpeniu od zmluvy.